Letih Penat Sakit

Semalam 23 March 2011 hari Rabu sungguh memenatkan..3 hero yang keja kat restoren ayah aku tuh xdatang keje coz g amek result SPM..Yang tinggal hanyalah beberapa orang jer...huh!!!letihnya....but i'm happy coz tonigt kastemer ramai sangat...start jam 6 petang sampailah jam 12 tengah malam...kedai full sgt...alhamdulillah aku bersyukur pada mu Ya Allah...da 2 minggu aku x uat keja berat dan meletihkan..sebabnya bahagian yang kena operate nih belum lega sepenuhnya lagi...tp semalam memandangkan dah xder saper yang nk uat keje so terpaksalah aku korbankan sakit nih demi nak bantu mak ayah tercinta...masa aku tengah uat keja tuh memang ler terasa sengal2 kat tempat jahit nih...tp aku xder plak tgk aper yang terjadi.pikir aku myb sakit sikit jer..aku uat keje cam biasa lah.habis ngemas per sumer aku trus balik uma...sampai jer uma cuci per yang patot n tukar pakaian...sebelum tdo tetiber jer perot aku nih sakit sangat2...so tanpa pikir panjang aku pon pegang ler tempat yang operate tu...aik...pelik jer rasa...tengok2 Ya Allah ada darahhhhhhhhhhhhh!!!!!sebelum tgk darah tuh xder plak asa takot...bila ternampak jer darah hah pala otak nih mula lah pikir macam2...haddddooooiii penakut juga ler aku nih kan..haahaaahaaa....

Xpikir panjang dah aku kejutkan hubby aku...dan cakapkan kat dia perot kuar darah...haahaaahaaa dengan pantasnya dia bangun...sekali tengok memang lucu siot...kalu x memang susah nk bangun...hubby cuci luka n letakkan iodin...aku tgk berulang kali juga ler dia buang cotton ball tu...myb darah kuar banyak kot...ermmmmm...sedang asyik menanti luka dicuci aku tertido...huhuuhuu...terok singguh aku ni kan...awal pg td hubby kejutkan aku sebab nk bawak aku g KMC (Kedah Medical Centre)...aku bersiap per n trus g KMC..masuk jer bilik doktor aku pon menyatakan tujuan sebenar aku g jumpa dia..dia mntak aku baring...
KORANG NK THU X APER DOKTOR TU UAT KAT AKU?????????????
|
|
|
|
|
|
|
V
Doktor tuh tekan kat tempat luka tuh.katanya nk buang semua darah yang ada....YA ALLAH SAKITNYA...mau xmau sabar jer lah...janji cepat lega....bnyak kali gak ler dia tekan...pastu dia cuci n letak gel per tah...last sekali baru lah doktor tuh tempek plaster...dia bagi beberapa jenis ubat dan dia suruh aku cuci sendiri kat umah...DUGAAN..balik dari KMC aku g Gardien plak...g beli cootton ball n plaster....ermmmm...sakit masih terasa..MAK....CEK SAKIT..=(

 Yang ni ler ubat yang Doktor Kamaruzaman bagi...

Ini plak yang aku kna bli sendiri...
*Cotton Ball
*Plaster






No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright@NIEZAMATNOR/RESTORAN MACAM MACAM RASA/Alor Star,Kedah