Apa Dah Jadi Nie??

Makin hari makin banyak perkara yang xelok berlaku sekarang ni..adakah ini petandanya .......(paham2 sendiri okeh)..entry kali nih aku nk cerita pasal SEKSI...apa dah jadi ler dengan perempuan2 zaman sekarang yang suka dedah aurat xkira tempat...Ya Allah meluatnya aku tengok...apa yang aku tengok sekarang ni yang paling teruk berpakaian adalah artis2 melayu...sepatutnya mereka ler yang kna tunjuk tauladan baik sikit sebabnya mereka tu glamer...tangkap gambar sana sini...tapi...huh!!!berpakaian mengalah 'SETAN'....ingat ler sama yang kita tuh perempuan yang beragama islam...jgan ler nk ikut 'MAT SALEH' berpakaian...haiiiii sungguh memalukan ler...yang paling bestnyer masa nk pakai tu xder ker nk pikir dulu apa orang sekeliling akan kata...bila pakai pakaian menjolok mata dan mendapat kritikan orang ramai mulalah nk bg 'ALASAN BODO'...kononnya tersalah pilih baju lah...kesuntukan masa lah...dan macam2 lagi...huh!!!memang xmasuk akal langsung..yang perempuan buka sana buka sini,dedah sampai nmpak benda yang xsepatutnya didedah...tapi yang lelaki plak tutup rapat...dah tu berlapis-lapis plak diorang pakai...adoiiiii apa dah jadi ni..

Buat malu muka mak pak jer lah kan...masa kecik2 mak pak didik baik punya...bila dah besar n dah glamer mulalah lupa diri...itu dunia artis yang kita tahu sebabnya mereka suka bergambar...bg yang bukan artis pon ada juga yang seksi..pakai tudung tapi baju sendat..pakai tudung tapi seluar singkat...ish3 teruk sungguh..jijik aku tengok.sebab tu ler sekarang nih banyak sgt kes rogol ler,kes buang anak ler dan macam2 la..sumanya sebab ni ler.....pakai ler pakaian yang sopan2 sikit...agak2 xmenjolok mata...baru sedap skit mata memandang...


Cantik ker benda tu sampai nk kna tayang??OMG...


Lebih baik bogel jer...




Satu fakta menarik yang perlu sentiasa diingat mengenai tubuh badan wanita. Renung-renungkan soalan-soalan ini.

1. Kenapa wanita sering dijadikan bahan ekploitasi seks di seluruh dunia ?
2. Kenapa wanita sering dikaitkan dengan simbol seks ?
3. Kenapa filem dan gambar lucah lebih memfokuskan kepada wanita ?
4. Kenapa Islam sejak dari dahulu sangat-sangat menjaga kehormatan tubuh badan wanita melalui konsep AURAT ?
5. Kenapa Hawa diciptakan untuk Nabi Adam ?
6. Kenapa wanita diciptakan untuk lelaki ?
7. Apa yang istimewanya tubuh badan wanita hingga begitu mempengaruhi nafsu lelaki ?

Itulah kelainan wanita. Hampir keseluruhan tubuh badan wanita mampu merangsang nafsu seks lelaki. Betis dan peha mereka menggoda, punggung serta kemaluan mereka menggoda, pusat dan dada mereka menggoda, wajah cantik mereka memukau jiwa. Ketahuilah bahawa perkara pertama yang lelaki mahukan pada diri wanita adalah seks.

Maka pada akhir zaman ini, timbullah isu BERTUDUNG TETAPI TELANJANG. Mereka mengaku kononnya sudah berpakaian menutup aurat, tetapi pakaian mereka masih menampakkan bayangan dan bentuk bahagian tubuh badan mereka yang wajib dilindungi




Golongan wanita Melayu Islam yang tidak risau, tidak takut dan tidak malu untuk tidak bertudung, memakai pakaian jarang, sendat dan ketat mempunyai beberapa alasan yang BENGONG untuk membolehkan cara berpakaian mereka diterima akal:

1. Tutup aurat semua, sudah pasti masuk syurga ke..? Kamu Tuhan ke..?
2. Tudung labuh pun buat dosa mengumpat orang. Walau kami pakai (seksi), hati kami baik...
3. Pakai jarang ke...ketat ke...itu hak kami. Kalau tak suka, (lelaki) jangan tengok..!!
4. Kami rasa apa yang kami pakai tak seksi. Terpulang pada individu yang memandang kami. Seksi itu subjektif..
5. Walau kami tak bertudung, kami tetap sembahyang dan puasa..
6. Salah ke kami pakai macam ni. Tutup aurat itu bagus. Tapi kami tak mahu jadi hipokrit. Ini adalah diri kami yang sebenar...
7. Suka hati kamilah pakai macam ni. Kami tidak ganggu hidup orang lain...
8. Apa yang kami buat (pakai) adalah antara kami dengan Tuhan..
9. Ini fesyen... tak salah mengikut fesyen...takkan kita mahu ketinggalan zaman..
10. Kami pakai (seksi) macam ni mengikut arahan photographer/ pengarah filem untuk menyesuaikan dengan scene..
11. Bukan kami tidak mahu menutup aurat, cuma masanya belum sampai lagi...tunggu dulu..
Apa macam ? BENGONG tak alasan-alasan wanita sebegini ?

Aku nk tunjuk lg gambar2 seksi xkena tempat...haahaaaha...

|
|
|
|
|
|
|
|
|
V
















Dah Tengok?Dah Baca?Pikir-pikirkan lah ok...






*Sori sbb pic xedit...buang masa jer edit pic2 mcm nih..huhuu





3 comments:

NICK ZANAA said...

euwwwwwww.....seksi nyee......bek tayah pkai pkaian trus if cmtu.....hadoiii......

siti najwa said...

ya allah..teroknye dorg..pkai tdung tp aurat terdedah...x pnh lg ade sy nmpak mcm tu..

sy follow awk,follow sy jgk k.. ;)

NIEZA MATNOR said...

betul tu...pakai tudung just sekadar nk tunjuk alim jer...pada hal xpon!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright@NIEZAMATNOR/RESTORAN MACAM MACAM RASA/Alor Star,Kedah