-Syukur Alhamdulillah-

Assalamualaikum...=)..hey!!korang windu aku x?sowi babe coz da lamer xupdate my blog...sejak kebelakangan nih agak kebizian sket..balik uma jer letey...so bila badan letey mula ler nk tito seawai yang boleh..huhuuu..uat pengetahuan korang sumer semalam 13 APRIL 2011 adalah date BUFDAY ARWAH ADIK ALIFF..sedey sgt coz arwah xsempat nk celebrate bufday sama2 kami...semalam juga 13 APRIL 2011 GENAP SEMINGGU PEMERGIAN ARWAH ADIK ALIFF..femli arwah ada uat kenduri tahlil utk arwah kat uma diaorang kat pokok sena...

Yang sebenarnya dari ari pertama pemergian arwah lagi aku dah pasang niat untuk adakan majlis tahlil untuk arwah apabila cukup seminggu pemergian arwah...tapi memandangkan kat cni xder sesaper yang nk uatkan so terpakser lah aku tukarkan niat aku yang ikhlas suci lagi murni tu...aku sedekahkan makanan jer kenduri tahlil arwah tu..aku gunakan duit aku sendiri dan borong kueh sebanyak mana yang boleh...huhuuuu...memang untung ler makcik kueh tu petang semalam..nk thu ark naper aku bagi kueh jer?mula2 dok ingatkan kenduri tu malam...kalu malam boleh ar aku sediakan nasi...tp last2 minit diaorang tukar plan....diadakan selepas asar...so terpaksalah aku tukar menu...apa2 pon SYUKUR ALHAMDULILLAH sebab aku dapat sedekahkan makanan untuk kenduri tahlil arwah...

Walaupon makanan tu xseberapa hope sesangat femli arwah dapat terimanya dengan ati yang ikhlas...insyallah kalu aku dimurahkan rezeki lagi untuk kenduri tahlil yang ke 40 & 100 ari nanti nk jugak ler aku sedekahkan makanan..wahai kengkawan suma marilah kita sedekahkan surah AL-FATIHAH khas untuk adik saya yang tersayang iaitu ARWAH ADIK ALIFF SHALIHIN B. SULAIMAN...

SEMOGA ROHNYA DICUCURI RAHMAT DAN ALLAH TEMPATKANNYA DALAM GOLONGAN ORANG2 YANG BERIMAN..MUDAH MUDAHAN JUGA ALLAH AMPUKAN DOSA2 YANG TELAH ARWAH BUAT DARI ARWAH DILAHIRKAN HINGGALAH KEMBALINYA ARWAH KEPADA ALLAH SWT...AMIN...



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright@NIEZAMATNOR/RESTORAN MACAM MACAM RASA/Alor Star,Kedah