Sekolah Kebangsaan Haji Mohd Sharif


18 April 2011...masa untuk bersama anak tersayang;))...sekali lagi skull anak aku uat program...walaupon epi but masih juga ada yang sedihnya..aku xdapat join awal2 program tu sebb kena selesai kejer aku terlebih dahulu...9.30 pagi baru leh g tgk anak aku...acara mula 8pagi...alahai...nk uat cam ner kan...sabar jer lah...paper pon aku tetap g jugak...aku g lewat so terlepas ler 1 acara...acara ke2 dan seterusnya dapat ler aku turut serta...memang hepi abis tengok keletah anak2 kecil nih...aku bangga ler juga walapon aku xdapat tgk anak aku bertanding tapi anak aku tetap juga menang..dapat num 1 lak tu...nk thu x acara per yang my son turut serta???haaahaahaaa acara budak2..nama acara tu ialah "tuju tin"...ni bahasa kedah nih...tempat lain xtahu ler panggil aper..heeheeehee...meh kiter tgk aper anak2 nih uat untuk acara ke2 dan ke3...;)

Acara Ke2 : Pertandingan Mewarna

Masa Untuk MAKAN=)

Acara Terakhir : Anak2 nk buat burung ;))

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright@NIEZAMATNOR/RESTORAN MACAM MACAM RASA/Alor Star,Kedah