Dhonat Ohh Dhonat

Dah lama xg tesco...semalam mak ajak g beli barang restoran kat tesco..huhhhh!!!memang xlepaskan peluang kowt..xcakap banyak trus onnn jer..lepas beli barang jer time nk balik tuh aku amek kesempatan ler untuk blikan makanan kegemaran aku...hahaahaaa...chek dhonat tunggu kedatangan saya yer..aku bli 4 ketol..(caya lah bahasa yang digunakan)..2 untuk aku 2 lg untuk teddy bear kesayangan aku.semuanya RM9.60..xleh makan bebanyak sebab dhonat tuh manis.2 ketol tuh kira ok ler..

Sampai jer kat kedai first sekali aku selesaikan tugas aku yang sememangnya banyak pada ari tuh...sebabnya semuanya aku kena masak lain sebab semuanya dah abis..so mengambil masa yang lama gak ler untuk siapkan keja tuh...ermmmm sabar jer lah...3jam jugak ler bru nk selesai suma keja...tepat jam 7 malam....jeng..jeng..jeng..masa yang dinanti2 telah tiba...ermmmmm...sedapnya...aku makan dhonat sikit2...ya allah sedapnya...wah...sekelip mata jerk da abis..hihihihhihhii cepatnya aku makan...selesai lah sudah penantian aku td..kini chek dhonat dah berada dalam perot aku...hahahaha...nnti g tesco bli lg erk...








No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright@NIEZAMATNOR/RESTORAN MACAM MACAM RASA/Alor Star,Kedah