Sori Ler...

Semalam bizi kit ler...xsempat lgsg nk jenguk blog kaseh nih...nk thu ker aku sibuk uat per?ermmmmm...btul nih nk thu????yang sebenarnya aku sibuk mempromosikan restoran kesayangan mak dan ayah aku tu ler...kawan2 thu x aper nama restoran tuh?meh sini aku nk gtau ok...nama restoran kesayangan mak dan ayah aku tu ialah RESTORAN JS ANEKA (Macam Macam Rasa)...pnjang sgt nama tu kan..xper3 aku pendekkan menjadi MMR (Macam Macam Rasa)...MMR nih da beroperasi selama 4 thun dah...uih pejam celik pejam celik dah 4 thun kan...syukur alhamdulillah sebb leh btahan sampai ke hari ni..MMR nih terletak di Jalan Stadium sebelum Bulatan Wanjah...kemudahan yang ad di sana ialah tempat parking yang luas,tandas,surau siap ada aircond lak tuh...dan mcm2 lg lah...nk thu selebihnya try ler tgk p jamu selera kat sana.huuuuhuu

Muka depan blog yg bru siap dibina semalam








No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright@NIEZAMATNOR/RESTORAN MACAM MACAM RASA/Alor Star,Kedah