Sibuknyer!!!!=)

Semalam rutin harian aku penuh giler...pg pas anta ank aku g skull alek umah jap...11pg kuar bawak mak n brengset (owg gaji umah mak aku ler) g renew dy punya pasport...sebelum tuh g amek anak kesayangan aku dulu..kemudian kami g fomema...amek borang.dah upa ler nk kna bli wang pos RM berapa...sebab tu yang g amek borang tu dulu...huhuuu...kesuntukan masa..semuanya aku uat dgn pantas..





Selesai bli wang pos kami trus g fomema balik...masa tu kami btul2 kesuntukan masalah...kami sampai kt fomema tepat 12.55 tgh hari...nasib baik pekerja kat c2 xkuar makan lg..sampai jerk aku pon isi ler borang ...selelai isi borang g bagi kt pekerja n dy pon uat ler per yang patot..selesai suma aku bawak ler mak n brengset g klinik pakar adnan osman yang kat pespik tuh...kna gaya time tu time rehat...jwabnyer kna alek dulu ler...alek umah jap n rehat..pukul 2 aku kuar nan brengset jer..mula2 g kedai kek sayang sb nk bli brang2 untuk uat menu western bru aku tuh...ermmmm..ad jer barang yg xder jual kt c2..blek dr c2 trus g giant...beh bli per trus g kedai.amek periuk n keperluan lain..adoyai...letih jugak ler aku semalam..dr kedai trus g klinik utk uat medical check up brengset...


Setengah jam jga ler nunggu brengset selesai suma...sambil tuh aku makan ler jeruk mangga yang aku bli masa aku g giant td..huhhhh...sedap sungguh ler..=),,selesai jer brengset punya keja kami trus alek umah...sampai umah aku pon mula ler tugas memasak aku sambil dibantu oleh emak tersayang...nasib baik mak bantu kalu x xthu ler pukui bper aku nk siap masak...syukur alhamdulillah...hahahaahaaa...antara menu yang aku msak ari nih ialah :
|
|
|
|
|
|
|
V
*perap ayam,stik dan lamb
*mushroom sauce 4 chicken chop
*blackpepper sauce 4 blackpepper stik
*herb sauce 4 lamb chop
*coleslow
|
|
|
|
|
|
|
V

Huhhh memang sedap giler lah...

Selesai masak per suma aku anta kt kedai...ermmm...puas rasanya hati aku akhirnya jd jga masakan aku...alek jer dr jedai badan rasa letih giler...aku masak unruk makan malam...selesai makan aku mandi anak siapkan ank n trus bg dy tdo...hahaha...awai giler afif tdo mlm 2.aku mandi2 n bersiap2...dan aku pon tdo...hahahaaahaaa..mmg letih sgt...=)but i'm happy today!!i luv my job...huuuuhuuuu

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright@NIEZAMATNOR/RESTORAN MACAM MACAM RASA/Alor Star,Kedah