-Kenangan Yang Indah-

Assalamualaikum...huhuuuu...ap kabo sumer???hope all cehat keyh.semalam aku nih terlebih rajin...so aku pon nyimpan ler almari umah aku...nyimpan pnya nyimpan aku terjumpa 1 album..nk kta lama xler lama sgt...agak2 8 tahun yg lalu ler....time tu kira muda sgt2 ler.bru pas spm jer...hahahaaaa...tergerak lak lam hti aku nk upload pic nih uat tatapan korang sumer!!!ade la beberapa pic yg menggembirakan aku bila aku tgk...sumanya kenangan terindah uat aku...hahahahaaa cam nama lagu plak dah...antara kenangan terindah tuh ialah :
|
|
|
|
|
|
|
V
*indahnya alam percintaan
*bahagianya kehidupan umah tangga
*bersyukur kepada Allah SWT kerana dapat pijak bumi Makkah...
|
|
|
|
|
|
|
V
















Syukur alhamdulillah...ader jga yg indah dalam hidup ini selama aku hidup kt dunia nih...yg paling xleh aku upa ialah saat mul pijaknya kaki aku ke Kota Makkah...tesergam indahnya Kaabah...Ya Allah kau murahkanlah rezeki aku supaya aku dapat ke sana lagi...Amin...terima kasih ayah sebab bawa aku ke sana sebanyak 3kali.terima kasih jga pada mak ayh kerana tlah mmbesarkan aku dr kecik sampai sekarang dengan pnuh kesenangan dan kebahgiaan..smpailah aku berumah tangga..jasa dan pengorbanan mak ayah xdapat aku balas semuanya!!!=(...Niza sayang mak Niza sayang ayah...mmmmmuuuuaaahhhhhhhhhhhhhh!!!!
|
|
|
|
|
|
|
V
Mak & Ayah Tersayang

*NIEZA CHAYANK KAMOOO*

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright@NIEZAMATNOR/RESTORAN MACAM MACAM RASA/Alor Star,Kedah