Aku Yang Kebosanan

Sungguh membosankan dok umah lelama nih...ari2 makan pas makan tdo...hahaaahaaa...tu jer keja aku.ari nih mak alek lewat der...perut aku lak lapar...kebetulan tokwan aku my anta ikan haruan..huhuuu...tp ikan tu masih hidup ler..mak aiii gelinya...nasib baik kak ct (maid) ada...aku suruh dia jer la siang ikan..huhhh besar giler ikan nih..sama besar ngan lengan aku ler.haahaaaa...klu tgk mmg geli kottt.tp bila da siap masak fuuuiiiyooo mmg sedap!!!!ari nih aku kna masak sendiri ler...xper niza...pelan2 jalan okeh..nasib baik hubby alek makan nacik kt uma ari nih...dia beli lauk...kiranya aku xpayah ler masak bebanyak...aku nih makan senang jer...xder kuah pon aku xkisah.jnji perot aku kenyang...

Menu aku ari nih nacik putih ayam goreng ngan ikan haruan goreng...da byk ari aku keja makan bubur nasik jer...ari nih nk try makan nasik lak...aku nih bukan penakut..tp berjaga2!!!nk bg cepat sembuh.sebab da bosan sgt da dok umah jer...nk g keja pon xleh...huhuuuhuuu..harap2 mak xpoton ler gaji aku bulan nih..hahaahaa..keja ngan femli cm ne dah ler kan...tp tanggungjawab ttp kna uat kan walaupon kja ngan femli...lg satu aku cian kat hubby sama sb dah byk kuar kan duet untuk pembedahan aku nih..kalau aku xjga ngan baik kalu sakit lg nnti hubby nk kna kuar duet lg...so sekarang lbh baik aku berpantang..bukan lama pon...sebulan jer...uih..aku nih ngalah owg bersalin lak kan..hahahaaahaa...

Menu utama aku untuk petang Selasa iney..




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright@NIEZAMATNOR/RESTORAN MACAM MACAM RASA/Alor Star,Kedah