Saia Ta' Sihat Lagi


Lagi2 ta sihat lg2 ta sihat...adoyaiiii...ap dh jadi nih!!dah lama aku xupdate blog ni kan...macam sakit ler...sakit kepala sakit perut sakit dada sakit belakang...ap dah jd nih!!!korang suma doa2kan lah bg aku sihat mcm biasa...bila jd mcm nih suma keja tergendala...klu jd mcm ni ad isi xper gak.ni xder per pown...huaaaaaa..huaaaaaa..huaaaaa...asa nk nageh jer kan.sebelom nih xder per pon..aku mntk maaf ler sb ri tu aku ad jnji nk upload gmbar bilik aku yg berwajah bru nih..aku xsempat ler nk upload sb kesihatan aku tak mengizinkan...hahaha...aper2 pon aku ttp kuatkan semangat nih utk trus maju kedepannn..hahahaha...

Syukur Alhamdulillah ari nih aku asa dah semakin sihat..ermmmm...sihat ader makner tu wehhh..huhuuu...nnti petang aku nan best aku rancang nk p memancing..rmai gak ler kami p.siap nk uat bbq g kt sana...harap2 segalanya berjalan dengan lancar lah..mudah mudahan allah pelihara perjalan kmi pergi dan balik...mybe dalam pukul 5 ptg aku bertolak kot...destinasi memancing kami kali ini adalah di SEGANTANG GARAM,MERBOK...


Tak sabar rasanya untuk ke sana menikmati keindahan sana sambil menghirup suasana segar...dapat ler aku tenangkan pikiran aku nih...aku nak tangkap gambar byk2 n uploadkan kt dalam blog kesayangan aku nih sebagai kenangan...hahahaha..
TUNGGGGUUUUUUUUUU!!!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright@NIEZAMATNOR/RESTORAN MACAM MACAM RASA/Alor Star,Kedah