CHALET TERAPUNG SEGANTANG GARAM,MERBOK


Assalamualaikum semua...ermmmm...gembiranya ati neyh ari...da byk ari aku xbuka aku nya blog nih...letih sgt...huhuuu.ari nih aku nk citer ark serba sedikit pasai holiday aku bru2 nih...hahaha...walaupun sedey tp ati ttp bes.sedey jap jer coz my hubby uat hal der...alhamdulillah lps tuh sumer da ok..24 Feb 2011 aku bertolak dr umah jam 6 petang..sampai ke tempat destinasi kami iaitu chalet terapong segantang garam,merbok tepat jam 7.45 mlm...jauh ler jga perjalanan tuh..ptg tuh hujan renyai2 so xdapat ler nk drive laju..sampai sana cek in bilik aper sumer n tolong ler masak aper yg patot...antara menu utama kami ialah ayam percik cik ani...hahahaha...sedap wooooo..perut mmg lapar giler coz dr siang mmg xmakan aper...punya excited nk g sana sampai terlupa nk makan...mendidih jgak ler perut nih sambil nk tgu ayam tu siap dipanggang..10.30 malam bru boleh makan...huhhhh!!!!lega rasanya..mmg sedap giler ark..ader udang n sosej bakar,sup ayam campor pucuk...n...mcm2 ler...mmg knyang sgt3!!!lepas makan jer dok rilex jap...pas tu mata pon mulalah terasa kemengantukkan...ingat kan boley ar lepak2 n sembang pai lewat pg...tp hajat aku x kesampaian...kemengantukan melanda....arggghhhhh...aku dah tahan...tepat jam 1.22 pg aku pon dibuai mimpi....hahaha...


Jumaat 25 Fed 2011, 7.30....aku terjaga dr tido...uihhhh!!!da siang rupanya..hahaha..aku bngun tido n ytus g mandi...selesai mandi per sume aku kejutkan anak n suami aku...huhuuu...(cam uat karangan 360 patah perkataan plak)..selesai sarapan per..trus gerak dr situ...malaih dah nk tgu pai petang sbb aku ader rancangan lain lg...hahaha...kt bawah nih ader lah beberapa gambar aku masa kt chalet terapung segantang garam,merbok...walau pun seketika aku tetap EEENNNNJJJOOOYYYYYY!!!!!


Time ngah tgu Cheff Ani siapkan makanan...Mmang lapar giler kot...


Ayam nih ngah on da way utk dijadikan sup...hahahah


Yang ni plak Cheff utama kami...MAMA KESAYANGAN Cik Ani..


Ngah bakar sosej n ayam percik...huhuuu..sedap sgt kot ayam tu..


 Ayam percik yg dah diperap bersama bahan2nya...tp blom dibakar okeyh..


Sedapnya ayam percik eney...Saia nk lagi boley!!!!huhuuu


Hasil tangkapan pertama kami..semalaman kat c 2 ni jer yg kami dapat...PATRICK STAR..huhhuuu..ap2 pon ttp epi lah..


Yang ni lah CIK ANI...my bes pren..


Bilik tempat aku bermalam...Sejuk giler mlm tuh!!!


 Sarapan pagi yg lazat...Coq kodok!!!


Awek'zzzz cun'zzzz...HAHAHAHAH


Suasana kat CHALET TERAPUNG SEGANTANG GARAM,MERBOK dipagi hari yang indah..


Gambar terakhir sebelom berangkt pulang..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright@NIEZAMATNOR/RESTORAN MACAM MACAM RASA/Alor Star,Kedah