YEEHEEEWWW...HOLIDAY LAGI!!

Assalamualaikum semua..apa kabar yer?niza harap semuanya sihat ok...sori lah sebab dah lama niza x update blog niza ni...sejak kebelakangan ni niza agak sibuk ler jgak.maklum ler niza sekarang ni dah dapat kerja baru sb tu ler kna tumpu lebih pada kerja..

Anyway...entry kali ni niza nk story pasal percutian niza bersama femli tersayang..memang best sgt2 coz segala perbelanjan makan minum penginapan n duit belanja semua ditanggung oleh ayah dan emak tersayang...TERIMA KASIH MAK,AYAH SEBAB BAWA KAMI BERCUTI..Sayang MAK Sayang Ayah...Muah3...Tahun 2012 adalah tahun ke3 aku pergi bercuti kat CAMERON HIGHLAND.Aku pun xthu kenapa aku suka sgt holiday kat sini...

Holiday kali ni kami pergi 2 bji keta..keta aku n keta abang aku.walaupun letih sebab kna drive sorg dri tp aku ttp enjoy..kami bertolak dr Alor Star pada hari selasa bersamaan 13 Mac 2012 jam 2 petang..kami gerak agak lewat sebab tgu anak sedara niza yg ader kelas tambahan..sampai kat Cameron Highland tepat jam 7.30 malam..cuaca mlm tu mmg sejuk sgt2 sb time kami sampai tu hujan bru jer berhenti.sampai jer trus cek-in kat hotel WIRA AWAN kat area BRINCANG..lepas solat maghrib bru ler keluar g pasar petang utk cari makanan...

14 Mac 2012 - Hari Rabu..Hari ke2 niza kat sana..awal2 lg kami dah cek-out.keluar awal sb klu boleh semua tmpat kami nk pergi melawat..sehari suntuk jgak ler melawat tmpat yg mmg best yg ader kat sana... tepat pkul 4 ptg bru gerak ke TANAH RATA untuk bermalam di sana..EIGHT MENTIGI GUEST HOUSE adalah penginapan terakhir masa kat TANAH RATA.memang best sgt3..dah lama xg jenjalan ngan mak ayah,ngan kak dena n abg lan...best sgt3...

15 Mac 2012 - Hari Khamis..Hari terakhir kami di CAMERON HIGHLAND..sedih sgt sbb dah nk balik..insyaallah ader rezeki tahun depan aku akn ke sini lg..kami bertolak awl pg jgak...sb sder lg tmpat yg nk dilawati sebagai destinasi terakhir sebelom pulang...kami sampai di ALOR STAR tepat jam 8 malam..

3 hari 2 malam bersama femli tersayang memang xkan niza lupakan sampai bla2...xthu ler lg lepas ni bla plak akn dapat g jenjalan bersama lg..TERIMA KASIH MAK,AYAH sebab bawa niza g bercuti...NIZA SAYANG MAK NIZA SAYANG AYAH...

ni kak angkat niza.nama dia Kak Ani..
Kak Ani ni bru jer menetap kat sana sb kawen ngan org sana..
Untung la kau kak oiii dapat dok kat tmpat sejuk..

Merdeka..Merdeka..Merdeka..

Mak Ayah TERSAYANG.Ayah ni
                                            memang xska bergambar..sb tu jd mcm ni.
*BESAr KAN SKIT PIC NIH..*hehee

My Lovely Brother

Cover skit perot tu...Hahaaahaa

Anak Sedara Niza ni montel kan...

Ini lak MY HERO..kami suma MONTEL2.hehee

Abg Lan n Kak Dena

TAMAT SUDAH PERCUTIAN 3 HARI 2 MALAM @ CAMERON HIGHLAND..