PERKAHWINAN MIERA & AZNIE

Assalamualaikum semua...errmmm...cam best jerk tjuk entri aku kali nih...haahaa..time2 cuti skolah cm gini memang ramai ler orang uat kenduri..macam2 kenduri ader...tp antara kenduri yang pasling femes time2 cuti skolah ni adalah kenduri kawin...memang banyak sangat orang kawin kan...smpaikan kadang2 tuh nk muak dh makan nasik kenduri...heheeeee...

Sebenarnyer aku nk share ngan korang suma mengenai kenduri "SEKUPU SEPUPU KESAYANGAN" aku yang sorang ni...dh nk dekat sebulan dh diaorg ni jadi laki bini...heheeee baru ari nih teringat nk create cita pasal diaorg..nama sepupu aku tuh MIERA...nama husband die lak AZNI..diaorg sah jadi suami isteri pada 20112011..cantikkan tarikh tuh...seminggu lepas tu lak baru knduri kawin iaitu pada 27112011...Alhamdulillah selesai sudah sumanya...so skrg meh arr kita layan gmbar yang sempat aku snap spanjang ari akad nikah n ari kawin MIERA&AZNI...


Akad Nikah 20112011
.
.
.
.
.


Makeup kasi tebal okey!!


 Me wif my Lovely Sekupu...hahaaaa



 Sabar menanti yang tersayang





.
.
.
.
.
Sanding 27112011
.
.
.
.
.






Selesai suda...Semoga perkahwinan MIERA & AZNIE kekal selamanya...AMIN....





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright@NIEZAMATNOR/RESTORAN MACAM MACAM RASA/Alor Star,Kedah