Inai Ohh Inai

Cuti sekolah dh nk dekat...sure ramai yang xlepaskan peluang untuk jadi raja seharikan..sepanjang minggu tu memang xpayah masak ler..heheehee!!!makan free..save duet aku.kalau cakap bab nak menjadi raja sehari ni dah semestinya ada bersangkutan dengan inaikan..ermmmm...lukis inai pada tangan dan kaki...hah!!!walawei..memang cantik ler.trend sekarang ni kan..bukan jer nk jd raja sehari jer kena pakai inai...xjadi raja sehari pon ader yang pakai inai maaaa...siap lukis penuh tangan n kaki lak tuh..inai nih adalah febret aku...setakat nk lukis simple2 tuh aku pon boley...tp kalu penuh tngan n kaki tuh memang susah ler skit...

Entry kali nih aku nk gtau korang tentang lukisan inai pada tangan n kaki..aku kenal pelukis inai ni pon kat lam fesbuk jer...dia ni mmg kreatif giler arrrr..kalau aku dapat peluang untuk ke tempat dia...sure aku xkan lepaskan peluang untuk lukis inai 1 badan...hahahaaa gurau jer...nama dia :

  •  IRIS JASNA HENNA ARTIST
  • 019-2331690 (JASNI)
  • UPTOWN DANAU KOTA,GERAI 225


 pic kat tengah tu ler owner IRIS JASNA HENNA ARTIST





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright@NIEZAMATNOR/RESTORAN MACAM MACAM RASA/Alor Star,Kedah