SAKITNYA PERUT =(


Jadi aper nih...pg2 lg dh sakit perut...adoi la...aper aku makan semalam ek??nasib baek kejap jer sakit...ari ni ari kameh...jawabnyer kna g amanah ikhtiar ler...huuuhuu...aku g lewat sket.dengan alasan aku keja..hahahaha..klu dh nama aim tu paham2 jer lah..nasib baek ler syg aku bg duet..dapat ler aku byar duet aim ari nih..syukur alhamdulillah.balik jer dr aim 11.30 pg aku trus g kedai..selesaikan tugas aku yg xseberapa tuh..12.15 selesai suda...pas tu g amek ank kesayangan dr skull n trus g jumpa my best fren kt tanjung bendahara...hahaha...lepak2 jap kt saloon kak lin sambil menjamu mata dgn produk yg ada..tringin plak nk mencuba produk bsb...nafsu3...suma nak kan..naseb baik ler kak ani bg bayar 2x..tnpa pikir panjang amek jer lah 1 set.hahahaha...hrap2 ok ler produk nih!!!dok jap jer lah sbb nya kak ani ader keja lain...sejuk jer ati nih bila tgk kengkawan berjaya...aku pon turut tumpang gembira..amin...alek dr saloon sampai umh jer trus msak sbb dah lapar sgt dh.huhuu..


Aku masak sng jer...jnji perut aku knyang...msk nasik grg ayam n makan dgn kicap...fuhhhhhh...sedap hingga menjilat jari doee...bila perut dah kekenyangan mata pon mulalah rasa 'kemengantukkan'...hahahahaaaa...setiap ari kalau bngun awai jer eney lah rutin harian aku.tito...tito...tito...anak tito aku pon join sekali lah...hahaha...zzzzzzzz...zzzzzzzzzzzzz...zzzzzzzzzzz....huh puas asanya...malam masak untuk makan malam lak...tp untuk malam kna masak spesel kit coz my hubby nk makan jugak..mlm nih aku masak buah peria msak cabai bersama cendawan...makkk aiii sedap giler...grg ayam,ikan kembung masak asam dengan nasik panas...ermmmmmm...sedap sgt...pas mkn jer mandi2 ap suma n bawak ank kuar ronda2 sambil menikmati keindahan bandar alor star!!!ermmmm...segla2nya dh brubah...=(...rnda jap jer...pastu trus alek...



Time too sleepppppp...
SELAMAT MALAM SUMA...
SWIT DREM SUMA...TATA..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright@NIEZAMATNOR/RESTORAN MACAM MACAM RASA/Alor Star,Kedah